Mobilna aplikacja Finnair dostępna będzie na jesieni 2014 roku, a później zaś także dla innych urządzeń mobilnych.
Tworzona aplikacja towarzyszyć będzie pasażerom przez cały czas trwania podróży, udostępniając najświeższe spersonalizowane informacje na temat lotu oraz przechowując elektroniczną wersję kart pokładowych. Aplikacja będzie mogła być też użyta do odprawy pasażerskiej, wyboru miejsc na pokładzie, zakupów podkładowych, zamawiania usług dodatkowych, otrzymywania informacji o najnowszych ofertach czy sprawdzania liczby punktów w programie Finnair Plus.
"W ostatnich latach przeprowadziliśmy szczegółowe ankiety pośród ponad 8 tys. klientów z kluczowych rynków w Europie i Azji. Unowocześniamy nasze usługi, żeby lepiej spełniać oczekiwania i zaspokajać potrzeby naszych klientów. Przybliża nas to do naszego głównego celu, jakim jest wzrost wpływów z rynków azjatyckich i zdobycie pozycji najchętniej wybieranej linii lotniczej na trasach między Azją i Europą." - powiedział Jarkko Konttinen, wiceprezes Finnaira d.s. marketingu i rozwoju produktu.
|