Kwadrans jest w branży standardową jednostką miary punktualności. Jednocześnie wzrosła niezawodność połączeń przesiadkowych i poprawiła się jakość serwisu bagażowego.
Odsetek pasażerów, którzy nie zdążyli na swoje połączenie przesiadkowe lub nie otrzymali swojego bagażu w miejscu lądowania wynosi 1%. Wynik ten został osiągnięty pomimo prac konstrukcyjnych na płycie lotniska w Monachium - jednego z największych europejskich placów budowy - oraz ścisłego zakazu nocnych rejsów we Frankfurcie.
Wyniki dla obu portów przesiadkowych Lufthansy w 2013 wyróżniają się pozytywnie na tle międzynarodowym. Lufthansa oczekuje, że zarówno Frankfurt, jak i Monachium znajdą się w czołówce europejskich portów lotniczych według końcowej analizy Stowarzyszenia Europejskich Linii Lotniczych, które opublikowało dane od stycznia do listopada ubiegłego roku. Również pasażerowie Germanwings zyskali na punktualności połączeń. W grudniu przewoźnik odnotował rekord punktualności na poziomie ponad 90%, umacniając tym samym swoją pozycję lidera wśród europejskich niskokosztowych linii lotniczych.
|